Thursday, December 10, 2015

Selamat hari jadi

Selamat hari jadi yang ke 21 tahun .....
Semoga panjang umur, dimurahkan rezeki, dibukakan pintu hati agar mudah memaafkan orang lain..
Aku tidak pernah berniat bermusuh dengan kau..
Aku juga sudah memaafkan kau
Tetapi maaf, aku tidak dapat melupakan apa yang kau telah lakukan kepada aku..
Bukan pendendam tetapi hanya kenangan hitam dalam sebahagian hidup aku..
Terima kasih sebab dapat memberi aku kegembiraan dan kesedihan..
Yee, mungkin aku bukanlah kawan yang terbaik.. Bukan kumpulan yang baik untuk bekerjasama dengan kau.. Tetapi aku tidak pernah terniat nak rosakkan projek bersama.. Tidak langsung.. Takkan projek yang buat bersama-sama, aku nak hancurkan?? Bukan sedikit modal yang dikeluarkan.. Aku sentiasa ingat jelingan mata kau memandang sinis padaku.. Aku ingat saat kau cakap yang sayur tu bukan kau makan.. Aku ingat riak muka kau.. Aku ingat muka menyampah kau.. Aku ingat apa yang kau buat pada aku..
Ya, kau nak jumpa di akhirat nanti.. Jangan risau, insyaAllah ada rezeki.. Kita akan berjumpa.. Tetapi itu jika diizin Yang Maha Pencipta..

No comments:

 
 photo cats_zpscdjdlx5h.jpg