Saturday, March 26, 2016

Rindu !!!


Assalamualaikum...

Terasa amat lama tak update apa-apa dalam hiphiphorray ni.. yee memanglah aku still join segmen dan giveaway tapi tetap rasa lain.. rasa yang aku tak tahu.. susah nak describe..
Dulu selalu ada masa yang aku luangkan untuk blog ni.. tapi sekarang.. masa yang ada amat singkat.. biasalah sudah bergelar pekerja kan.. mana nak lari..
Walaupun aku jarang up entri, tapi sahabat-sahabat hiphiphorray sentiasa menjengguk aku walaupun tanpa aku sedari.. Yee, memang kita tidak kenal.. tidak rapat.. bahkan jika terjumpa di luar pun kemungkinan untuk bertegur amat payah.. betul kan??
Jadi aku mengucapkan ribuan terima kasih yang tak terhingga untuk korang..

KORANG MEMANG AWESOME !!!


Image result for rindu

Cahaya mentari di pagi hari Sinarnya kaburi pandanganku ini Hembusan angin menemani perjalananku Yang menuju ke hatimu kekasih Tapi mengapa ku masih rasa begini Bila mahu bertemu mahu saja jerit Terlalu rindu, terlalu rindu Jujur aku terlalu rindu Tiada lain selain rindu Terlalu rindu, terlalu rindu Jujur aku terlalu rindu Tiada lain selain rindu Oh bulan mana bintang Mana dia kekasih seorang Bantulah aku, aku dah buntu Bintang di langit janganlah bersembunyi Usahlah membisu bilang dia rindu aku Ku tak perlu semua hadiah darimu Ku cuma mahu kau ada depanku Ku tak perlu semua hadiah darimu Ku cuma mahu kau ada di depanku Terlalu rindu, terlalu rindu Jujur aku terlalu rindu Tiada lain selain rindu Terlalu rindu, terlalu rindu Jujur aku terlalu rindu Tiada lain selain rindu Oh bulan mana bintang Mana dia kekasih seorang Bantulah aku, aku dah buntu Bintang di langit janganlah bersembunyi Usahlah membisu bila dia rindu aku Cuba padamkan lampu lihat apa kau mampu Jangan risau aku bantu Setiap kerinduan tak dapat ditiupkan Walaupun angin lembut bayu Cuba kau teroka jauh sebentar Kalau takut cuba intai tengok dunia sebenar Tak perlu laju lari takut tidak menjadi Mahu saja aku berdikari Hembusan angin menemani perjalananku Yang menuju ke hatimu kekasih Tapi mengapa ku masih rasa begini Bila mahu bertemu mahu saja jerit Terlalu rindu, terlalu rindu Jujur aku terlalu rindu Tiada lain selain rindu Terlalu rindu, terlalu rindu Jujur aku terlalu rindu Tiada lain selain rindu Terlalu rindu, terlalu rindu Jujur aku terlalu rindu Tiada lain selain rindu Terlalu rindu, terlalu rindu Jujur aku terlalu rindu Tiada lain selain rindu

3 comments:

babYpose said...

Moga dipermudahkan seperti di hajati inshaAllah

• Ain Cho'in • said...

Rindu dekat Umie Yana jugak. Hihihi ! Tetibeeeee.

Umie Yana said...

Wahh.. ada yang rindu yeee..^^

Aamiin, InshaaAllah babypose :)

 
 photo cats_zpscdjdlx5h.jpg