Wednesday, April 6, 2016

Leez selamat melahirkan baby girl secara operate

Assalamualaikum dan selamat pagi sahabat hiphiphorray.. 

Biar patah hatiku
Biarkanlah
Aku pergi demi hidupmu
Biar hancur harapku
Lepaskanlah
Aku pergi demi bahgiamu

Wahh, mood nak nyanyi pulak hari ni..hehe


Sebenarnya aku nyanyi-nyanyi ni sebab aku nak share yang isteri penyanyi lagu yang aku tu telah selamat melahirkan baby perempuan. Alhamdulillah, Tahniah Leez dan Aepul Drama Band !!
Leez telah selamat melahirkan anak secara pembedahan di Pusat Islam Azzahrah, Bangi pada pukul 5.26 petang semalam. Pasangan ini telah berkahwin pada Disember 2014 amat bersyukur dengan kelahiran ini..
Nak tahu nama baby girl tu tak?? Nama dia Nur Safiyya Alisha.. Ce tengok pipi baby girl ni, geramkan..hehe
Sebenarnya aku memang suka pasangan ni, comel-comel jee..hehe.. Lepasni lagi comel bila baby Safiyya ni dah pandai berjalan.. ishh tak sabar tau..

5 comments:

Unknown said...

Ohhmaigadd comey kot!!!

A N I S said...

comelnya baby ^^

umie yana said...

Kann.. geram je tengok lebih-lebih lagi part pipi tuu.. rasa macam nak gigit-gigit jee

♥ aiNa yaZiD ♥ said...

comel nya la hai =)

umie yana said...

@♥ aiNa yaZiD ♥ comel comel comel..hehe

 
 photo cats_zpscdjdlx5h.jpg