Wednesday, June 8, 2016

GIVEAWAY BUKU {PRE-LOVED} JUN 2016

Klik banner yee

Wahh, Kim Chaa buat giveaway laa.. kali ni lagi best sebab buku - buku preloved katanya.. Memang menarik hati aku laa..heehe... 

Antara pilihan buku yang Kim Chaa bagi adalah :

Opah Gangnam Style - Zulaihah Karim
Whatever You Say I Am - Anwar Hadi
Laki Aku Negro Kau Peduli Apa ? - Dr. Hayya Bilal
Kembara Afghanistan - Siti Noridah Ab. Rahaman
Dyspnea Kehidupan - Hadi SaharudinESC - Budak Tomato

Dan pilihan aku adalah... *jeng jeng jeng*

First yang menjadi pilihan aku adalah "Laki Aku Negro Kau Peduli Apa ?" hasil tangan daripada Dr Hayya Bilal.. Aku baca review buku ni dekat blog Kim Chaa pun dah tertarik walaupun negrokan..hahaha.. Tapi banyak benda positif yang boleh aku kutip.. Ni baru baca dekat review belum baca buku tu lagii... Haihh *excited pulak*

Kedua, aku kalau boleh nak baca kisah seorang travel yang berani ke tempat luar atau tempat asing secara berseorangan.. Tambah-tambah seorang perempuan.. Masa baca review ni, macam-macam perasaan ada bila baca sebuah kisah yang menunjukkan suatu yang susah untuk kita lalui tapi penulis ini berjaya lalui dengan susah payah.. Apa lagi kalau bukan, "Kembara Afghanistan" daripada Siti Noridah Ab. Rahaman ni.. *Harap-harap dapat baca buku-buku ni*

Bagi yang nak join, korang klik banner yee
Di ingatkan tarikh tutup giveaway ini adalah pada 20 Jun 2016 jam 11.59 malam
Good Luck yee!!

5 comments:

NiniHanini said...

saya singgah dari GA nih, good luck! :D

Nazihah@Jiha said...

Best of luck :)

THE KEHALUSAN KELEMBUTAN said...

salam singgah , semoga berjaya , travelog afganistan memang best :)



http://rezekiituluas.blogspot.my/2016/06/giveaway-buku-pre-loved-jun-2016.html
http://cahayakehalusankelembutan.blogspot.my/

miho amyra said...

good luck ! :)

kimchaa said...

Terima kasih join umie :) nantikan ehhh, nak umumkan pemenang ^^

 
 photo cats_zpscdjdlx5h.jpg