Sunday, December 18, 2016

R.I.N.D.U


Lamanya tak update blog ni.. rindu gila.. selalu pandai curi masa nak update tapi sekarang..... haihh kerja bukan main banyak lagi, dengan dropship #pepiumkochek lagi dengan sikap Malas lagi.. semua menganggu.. Kalau korang nak tahu, sekarang umie tengah minggu study week.. cepat jekan 14 minggu berlalu.. tak terasa langsung pun.. ni buka blog kejap sebab menahan ngantuk dalam library yang sejuk sangat ni.. menggoda betul time2 macam ni.. mana taknya, asyik teringat kat katil double dicker kat rumah perwira tuu.. 

Kawan2 kat sini??hahaha
Biasalah mana2 korang pergi pun mesti jumpa kawan yang baik dan kurang baik.. yang positif dengan kurang positif.. hehe.. samalah dengan aku kat sini.. ada yang mula2 aku sangka baik tapi hancuss dan sebaliknya.. so sekarang aku lebih selesa dengan roomate aku yang lebih kurang gila jugak dengan aku.. Even dia umur 21 tahun tapi bolehlah nak masuk kepala dengan aku.. Memang lumrah dunia kan macam ni.. tapi bila dah besar ni aku sedar yang aku kena pandai berdikari sendiri, sampai bila nak harapkan orang lain..

Nanti aku update pasal #pepiumkochek tu ea.. hehe.. comfirm korang suka dengan pepium ni.. wangi weii.. serius talk tau ni.. tak main gurau2.. buat sementara ni, korang ushalah dulu facebook aku yee.. jangan risau harga mampu milik.. Rm17 jee.. tapi comfirm korang puas hati.. okaylah nanti umie update lagi yee.. jangan rindu umie tau.. Love U, all blogger..

1 comment:

SIQAHIQA said...

Sure lama tak nampak umie :D Welcome back. Hehe.

Hidup ini kadang-kadang ditemukan juga dengan kawan yang tidak baik. Takpelah. Jauhkan diri daripada mereka dan berdoa agar mereka berubah satu hari nanti :)

 
 photo cats_zpscdjdlx5h.jpg